Uw voordelen als u bent ingeschreven in het kwaliteitsregister
- U mag dan actief het muurschildje van VeiligePMU uitdragen.
- Toekomstige klanten kunnen u makkelijker vinden via onze landelijke database gericht op specialisatie, kwaliteit en kennis.
- Het muurschildje van VeiligePMU zal goed opvallen bij voorbijgangers en bezoekers. U onderscheidt zich daarmee van andere specialisten.
- Loopt u vast in een casus met een klant? Dan kan ons onafhankelijke specialistenteam u oplossingsgericht ondersteunen.
Indien u interesse heeft in een aanvraag tot inschrijving in het kwaliteitsregister van VeiligePMU Nederland, zijn daar een aantal voorwaarden aan verbonden.
Enkele belangrijke punten uit het regelement:
- U dient minimaal een gedegen basis opleiding voor permanente make-up te hebben afgerond;
- Er is vier maal per jaar een mogelijkheid tot inschrijving.
- U dient jaarlijks deel te nemen aan het Nederlands PMU Congres. Als het congres niet beschikbaar is dient u één bijscholingsdag en één nascholingsdag te volgen op locatie in Oud-Beijerland. De kosten daarvan kunt u vinden in het regelement.
- U dient uw klanten te behandelen met veilige pigmenten;
- Uw salon moet GGD goedgekeurd zijn;
- U dient akkoord te gaan met het volledige regelement én de algemene voorwaarden voor de inschrijving in het kwaliteitsregister.
Hoe kan ik mezelf aanmelden?
U kunt zich aanmelden door het aanvraag formulier online in te vullen. Let op: Tevens vragen wij u om een duidelijke portretfoto of een foto van uw salon mee te sturen, en de gegevens van uw salon.
U kunt zich aanmelden door het online aanvraagformulier in te vullen. Zodra u deze hebt ingevuld en u akkoord gaat met de algemene voorwaarden en het VeiligePMU regelement, nemen wij uw aanvraag in behandeling. Zodra deze is goedgekeurd ontvangt u van ons een factuur. Na betaling zal uw salon binnen 2 weken worden getoond op onze website en ontvangt u het VeiligePMU muurschildje.
Na aanmelding wordt uw inschrijving beoordeeld en of u voldoet aan de richtlijnen en voorwaarden van het regelement. Wanneer deze akkoord bevonden zijn, wordt u in het register vermeld en ontvangt u, na het voldoen van de factuur, het muurschild per pakketpost.
De kosten voor huur van het muurschild, registratie beoordelingen en administratieve afhandelingen bedragen per jaar € 127,50 ex btw.
Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u (telefonisch) contact opnemen met ons kantoor.
Agenda
Nascholing: 03-10-2024 (Vol)
Bijscholing: 10-10-2024 (Vol)
Nascholing: 14-10-2024 (Vol)
Bijscholing: 21-10-2024 (Vol)
Nascholing: 11-11-2024
Bijscholing: 18-11-2024